maandag 7 januari 2013

Gierende hormonen

Beste volgers,

2013, ja, een nieuw jaar is weer begonnen! Wat ben ik blij dat we december achter ons mogen laten! Natuurlijk was het een gezellige maand, maar thuis naast sinterklaas en kerst ook nog eens 2 kiddies die in december jarig zijn ook een hele bomvolle maand. Nu is het alweer januari en door tijdgebrek staat onze kerstboom nog gezellig in de woonkamer, dat dan weer wel.

Vandaag is onze oudsten voor het eerst 'echt' naar de basisschool en wat is dat toch gek. Na een bezoekje bij mijn ouders vanmorgen kwamen ineens de tranen. Ik wou helemaal niet huilen, maar ze overvielen mij. Een soort van afscheid en een nieuw begin vandaag.
En natuurlijk zullen die hormonen ook wel meespelen, dat kan niet anders ;)

Dus nu nog even genieten van een tijd & rust want de jongste slaapt 's middags nog. Dus met een kop thee naast me schrijf ik deze blog. 2013 wordt voor ons weer een bijzonder jaar, want dan hopen we onze 3e kindje te mogen krijgen. Gelukkig geen december kindje, maar even 90 graden andersom, een bouwvakkindje midden in de zomer!

Voor jullie wens ik allemaal een gezond, creatief maar ook een heel gelukkig 2013! Dat dromen mogen uitkomen......

Liefs

Diana

www.kunstkindje.nl


Geen opmerkingen: