woensdag 18 juli 2012

Rust?!

Het zit er bijna aan te komen! Vakantie tijd! Tijd voor mijn gezinnetje, eventjes los van Kunstkindje en bovenal tijd voor mezelf. Het eerste gedeelte gaat vast lukken (tijd voor gezinnetje), maar de overige twee aspecten worden denk ik nog best lastig.....

Mijn hoofd borrelt constant van ideetjes. Hebben jullie daar nooit last van? Hou ouder ik wordt, hoe minder ik kan stilzitten. Als een soort van robot-mama-onderneemster ga ik altijd maar door, het probleem is dan ook gewoon dat ik zoveel dingen leuk vindt en dat er nergens een einde komt. Kom ik eigenlijk op het punt van een beetje rust, borrelt er zomaar weer een idee naar boven, floep! Toch dit (wel erg leuke) idee maar even op-zij parkeren.

Rust. Ik hoop het in de vakantie dagen tegen te komen! Rust in alle facetten. Rust van geen 'wasjes draaien', omdat er gewoon even geen wasmachine is. Rust van 'een boek lezen', omdat ik gewoon eens op mijn billen ga zitten. Rust van een opgeruimd huis. Dat laatste, daar wordt nu nog even heel hard aan gewerkt. Ohja, en een opgeruimde site ! Deze maand nog hele leuke aanbiedingen van verschillende boxkleden, gewoon omdat we straks weer heel veel leuke & nieuwe producten binnen krijgen. Rust, uhmmmm, het wordt een grote uitdaging voor mij!

Fijne vakantie & rust goed uit!

Kunstkindje maandaanbieding!



Geen opmerkingen: